ســــــــکوتــــــ, اخرین باری ک خنــــدیــــدمـــ

ســــــــکوتــــــ, اخرین باری ک خنــــدیــــدمـــ

 

 

زَخـم هَـــــرچــِه بــــیــــشــتَــر بــــاز شـَــــــوَد دیــــر تـَــر خـوبـــــ مـــیــشَــود....

 

دَفـــتَــــر خــ ـ ـ ــــاطِــــراتـــــ را مــــیــــبَــــندَم ...

 

کِــــنارِ پـَـــنــــجـــِره مـــــیــــرَوَم وَ....

 

نــــــَفــــَس مــــیـــکِــــشَــــم...

 

لَـــــعـــنَـــتی هَــــوا هَــــم آلـــــوده بــــه خـــــ ـ ـ ـاطِـــراتـــــ اوســـــــتـــــــــ...

 

 

آخرین بار ڪه من از تهِ دل خندیدم علتش پـول نبود

انعڪاسِ جُوڪ هر روز نبود علتش، چهره‌یِ ژولیده‌یِ یڪ دلقڪ,

یا زمین خوردن یڪ ڪور نبود ...

من بهِ « من » خندیدم ڪه چو یڪ دلقڪ ِگیج نقش یڪ خنده به صورت دارم و دلم میـــگرید ...!

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 24 فروردين 1394برچسب:, ] [ 11:18 ] [ masuomeh_sh...baran jo0o0o0n ] [ ]